Filmtips!

Sa ju att jag hyrde tre filmer i fredags på vägen hem. Den första tittade jag ju på då med syrran, New Moon. Igår satte mamma och jag oss och tittade på den andra filmen, dock var jag så trött så jag missade slutet så det håller jag på att titta på nu. Men jag tycker mycket om filmen och rekommenderar den varmt. Så Olika heter den, en film av Helena Bergström.



Jag gillar Helena Bergström som regissör, hennes filmer är alla mycket bra! En annan film som jag i alla fall hoppas är riktigt bra är Sex and the City 2. Den har sverigepremiär 28 maj, dvs om 47 dagar, och det är ett datum som i alla fall jag har bokat in! Det ska bli kul att få se den glada kvartetten igen =)



Nä nu ska jag titta klart på filmen och sen börjar det bli dags att dra sig mot Söderhamn. Ska på ett möte där med Gävleborgs Ungdomssektion. Hörs sen! =)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, jag gjorde TBC - testet i höstas.

Ärligt så var det inte så jätte farligt. Fast av alla de sprutor jag tagit var den nog den värst!



Kram

2010-04-11 @ 18:25:04
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0