Alicia Keys Is DEAD

Det här är en av de finaste kampanjerna EVER! Eftersom jag är lat orkar jag själv inte skriva vad det handlar om utan kopierar direkt från Sony Music;

Den 1 december är det den årliga internationalla aidsdagen och är även startskottet för en omfattande insamlingskampanj ledd av Alicia Keys. Stjärnan har samlat några av de största artisterna inom pop- och R&B-genren för en gemensam kampanj till hennes organisation "Keep a Child Alive". Fröken Keys får sällskap av bl a Usher, Lady Gaga, Justin Timberlake, Swizz Beatz, Diddy, Jay Sean, Wilow Smith och Janelle Monáe i insamligen. Kändisarna kommer lämna alla sociala medier som Facebook och Twitter tills 1 miljon dollar har kommit in till kampanjen.

Läs mera på hemsidan www.buylife.org och www.keepachildalive.org.

"Alicia sacrificed her digital life to give real life to milions of others affected by HIV/aids in Africa and India. That means no more Facebook or Twitter until we buy her life back."



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Gud vilken smart och bra idé av henne! Är det okej om jag lånar bild & text till min blogg? :)

2010-12-02 @ 15:15:24
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Lina Lilja

Go ahead! =)

2010-12-02 @ 20:44:37
URL: http://linalilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0