Federley & Co.

Gårdagen är över, YES!!!!! Nu kan jag åtminstone pricka av det på min "att-göra-lista"! Ett par veckor till bara så är den tom och jag har livet under kontroll igen! Amazing!!

Ska berätta om gårdagen också hade jag tänkt! När vi slutade gick jag och en klassis till ICA för att jag skulle handla mat. Sedan gick vi in i värmen på tågstationen och satt där och väntade - hon på bussen, jag på resten av gänget. När vi sitter där ringer ombudsmannen och säger att konfranciern kommer inte, herrn missade tåget. Detta på grund av det vita som återigen dykt upp på marken och som gör att tunnelbanorna inte riktigt går som de borde... Great liksom.



Jaja, går och möter henne i lokalen, allmänt depp, ledsen och dessutom med feber och huvudvärk. Blir övertalad att leka konfrancier och dessutom bli intervjuad av SVT (något som TACK GODE GUD inte blev av dock!), trots att jag hellre skulle ligga begravd än att stå i rampljuset. I really felt like a mess at the moment... Jaja, vi slängde ihop ett minimöte där med massa beslut som skulle tas, och jag inser att Fredricks tåg ska vara på stationen om typ... nu. Ber någon springa iväg och möta honom men nähä, det var det ingen som kunde.
"Du har pratat med honom. Du känner ju nästan honom!" Jaha, att möta honom var typ jättefarligt, så utan att sätta på mig jacka springer jag jag de få metrarna till stationen för att upptäcka att tåget är 5 minuter försenat och det mer eller mindre är lika kallt inne som ute... Tillslut kommer i alla fall tåget och Fredrick. Han ska köpa cigaretter så vi går till pressbyrån. Och där vänner...



Det var ganska lång kö (fattar inte varför de bara har en kassa öppen jämt!) men jaja, vi kom fram tillslut och han ber om whatever sort han skulle ha. Kassörskan tittar upp och när hon ser vem det är som står framför henne så hoppar hon stort och hela kroppen stelnar till. Jag trodde jag skulle dö!!!!!!! Så jävla kul x) Coolaste kändisen man stöter på i den här stan är ju liksom julbocken, men ändå.... Haha, ni skulle sett hennes min!! Fan asså, såna där reaktioner vill jag också framkalla hos folk ;)



Jaja, rökpaus, bla bla... Folk kommer, hyfsat mycket folk i alla fall. Jag försöker stakande presentera kvällen, Fredrick pratar omkring en timme. Så jävla bra han är alltså! Det är kul för typ hela tiden så satt jag och tänkte på hur han tänker precis som jag, bara det att han formulerar orden aningens bättre än jag gör ;)



Därefter trollkarlsdags. Mycket spännande och VÄLDIGT underhållande! Älskar den trollkarlen! Han var även med när Maud och Linda var i Gävle under valrörelsen, men då var jag så upptagen att jag inte han titta så mycket på honom... Fika-time efter detta! Då bestämmer sig MUF:arna för att dra, och här är en annan sak som gjorde min kväll ;)


Tyvärr blev det ingen eld igår, men det här var enda bilden jag kunde hitta på herren...

Har ni några fördomar om MUF:are? Det har jag. Och de flesta stämmer... Muffare är bortskämda, rika, dricker jämt och är framför allt fruktansvärt fega, van att alla andra gör allt åt dem. Det där sista fick jag bevis på igår... Vet ni hur länge de står i dörren på väg ut, vill inte riktigt lämna, pratar lite med oss och funderar på om de vågar fråga Federley om en bild eller inte? Yepp, lääääääääääänge. Vad ska man göra åt saken liksom? Helt enkelt lösa problemet åt dem^^ *suck* Jaja, de fick sin bild i alla fall, och jag hoppas att han inte blir sur över att jag delar med mig av den ;)



Efter fikat, dags för Expo. Ungefär här började jag veeeeerkligen känna hur jävla dåligt jag mådde. Trodde seriöst huvudet skulle sprängas och med koncentrationen var det väl sådär... Men det jag hörde och minns av vad han sa var mycket bra i alla fall och jag hoppas verkligen att vi får chansen att samarbeta med dem snart igen! Tillslut var i alla fall kvällen över och tillslut låg jag där helt exhausted i sängen!



När jag vaknade imorse mådde jag inte mycket bättre, så därför blev det sjukdag idag. Febern har nog gått ner lite nu tror jag men huvudvärken sitter i, och jag vet inte hur många fler ipren jag vågar ta, får så lätt magkatarr.. Jaja, det blir väl bra det där också! Är i alla fall riktigt glad att gårdagen är över och blev lyckad! En sak stryken, a few more to go...



Nu ska jag käka lite lunch tror jag! Hörs sen! =)

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0