For The Record...

Under våran timma med "likabehandlingsplanen" i förmiddags så satt jag och studerade lärarens otroligt fula skor, något jag också facebookade samtidigt som jag tillade frågan "Btw, är det någon som lyssnar på vad han säger?". Klassisar freakade out och tyckte jag var puckad som inte lyssnade när det handlar om så viktiga saker som att motverka mobbing och kränkning. "Det trodde jag inte om dig Lina!" Nähä, okej... So, for the record;

Jag vet redan nu att det där inte kommer funka för fem öre! Varför? Lyssna på en av frågorna vi fick svara på i enkäten (kan inte garantera att det är ordagrant);
"Att kalla någon Bög eller Hora är olagligt. Tycker du det är okej att säga dessa ord?"

Fattar ni inte varför det inte kommer funka så behöver ni inte fatta. Tänker heller inte förklara. Och nej, jag är varken sur eller deppig, bara jävligt trött...

Puss o Kram
Lina Lilja

(Efter att ha läst igenom inlägget insåg jag att det var ett väldigt rörigt inlägg, så sorry om ni inte fattar något)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0