Tired

Mitt liv är en aning upp och nedvänt, och så har hela 2010 varit. Men trots det skulle jag samanfatta det som ett bra år, om inget katastrofalt händer den kommande veckan vill säga ;)
Återigen, jag ber om ursäkt för mina få blogginlägg, men livet är lite mer upp o nervänt en vanligt just nu... Jag har åtminstone jullov nu, och kalendern är mer eller mindre tom. Alla julklappar är inhandlade och ändå, ändå är det något som stressar mig, något som känns fel.... Vete fasiken vad det är?!?!

Jaja, idag är det i alla fall mormors födelsedag och pappas namnsdag vilket vi alldeles strax ska fira med go middag! Mormor anlände igår trots snöstorm vilket ju är imponerande, minst sagt! Jaja, vi får höras nästa gång helt enkelt =)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0