Livet är inte rättvist

Åh jag är så sur så ni anar inte! Ironic är rätt ord. Jag är så sur, så svartsjuk, så arg, så avundsjuk, så jag skakar. Det är så töntigt egentligen, och jag kan faktiskt inte riktigt berätta vad det är heller (säga A och säga B, I know, Sorry!) för att skydda både mig och min kompis, men ändå, jag är så arg!'



Jag menar, tänk dig själv. Du dagdrömmer om något, du vill så gärna att det ska hända. Du tänker på det hela tiden, och du ber till Gud att de ska inträffa. Det sker inte, du accepterar det och går vidare. Sedan får du höra att en kompis får just det du så länge gick och drömde om, OCH TACKADE NEJ!!!! Åh, jävla liv.

Dessutom är jag så sur på människors sätt att se på andra, på värderingar, och på alla. Jag är helt enkelt på jävligt dåligt humör. Vet ni vad jag behöver? En slagpåse, en sådan där boxningssäck. De är ganska dyra och jag har ingen aning om vart jag ska sätta upp den, men det är sååå ofta som jag känner att jag verkligen behöver en. Innan jag slår till någon annan liksom....



Nä, nu ska jag försöka ta några djupa andetag, lägga det här bakom mig, och sova. Imorgon är en ny dag.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0