Välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla vänner! Och välkommen till min nya blogg!

Jag är inte ny inom bloggvärlden, dock har jag sadlat om lite och den här bloggen kommer att bli lite mer seriös än vad den andra kanske var. Det blir mer politik, nyheter, och kriser i världen, men naturligtvis med inslag av livet, musik, melodifestivalen såklart!, tv, och andra nöjen. Allt för allvarliga ska vi inte bli! 

Jag hoppas att ni kommer att trivas här på bloggen och att ni kommer åter många gånger! Kommentera gärna vad jag gör och ge mig mer än gärna tips på vad ni vill läsa om! Jag hoppas att vi ses snart igen.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill läsa om SEX!

2010-03-12 @ 11:57:44
Postat av: sofia

du kommer förlora läsare. Det enda som gjorde att man läste din blogg var dina sexinlägg..

2010-03-12 @ 11:57:57
Postat av: Lina Lilja

Synd att jag kommer att förlora dig då, alltid tråkigt att förlora läsare. Men vet du? Det hade räckt med en kommentar, inte tre, Sofia, Felicia, eller vad du nu heter.

Stora kramar!

2010-03-13 @ 07:24:55
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: sofia

ursäkta, men jag är bara en person och har bara kommenterat EN kommentar? pucko

2010-04-06 @ 21:24:16
Postat av: Pelle

Hej!

Jag tycker tvärtom.

Det är väl jättekul att du gått vidare.

Inom politiken så stiftar man ju även lagar om sexualitet bland mycket annat.

Tycker du det är spännande att politiskt diskutera om tjejers jämnställdhet på det sexuella området eller är det andra frågor som är mer prio på?

En fråga som uppmärksammats de senaste åren är om tjejer ska tillåtas bada toppless på badhus.

se http://barabrost.blogg.se/

Har du några åsikter om det?



Kram Pelle



2010-08-20 @ 09:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0