ADAM LAMBERT!!!!!

It's official! Tomorrow I'm gonna meet my IDOL! Det är sant!!!! Faktiskt! Sedan Augusti i år så har vi under min ledning knepat och knåpat och fixat en present till Adam. Det är mest jag som knepat och knåpat, men de andra har skickat in material, idéer och tankar. När jag en solig sommardag var ute på promenad så insåg jag inte hur sjukt mycket jobb det skulle bli! Men nu är presenten i alla fall klar, och överlämnandet kom ifråga...



Har varit i kontakt med lite människor, och för bara en liten stund sedan blev det klart! Jag och en person till kommer att få vara med på M&G som Adam har före konserten, där alla andra betalat flera hundra kronor för att komma in, och lämna över presenten! Iiiiiiiihhhhhhhh jag är så glad! This is gonna be the time of my life!!!



Vill ni hänga på? Gå in på http://adamspresent.blogg.se/

Nu ska jag packa klart samt fixa naglarna.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: annahellman

klart att jag är med och tävlar!! De knöt sig e hela magen när jag säg tävlingen<3 blev överlyckliiig!! Hoppas att jag vinner bara.. vinner typ aldrig något, detta toppar allt!!! HOPPAS HOPPAS!!!!!<3

2010-11-08 @ 22:04:06
URL: http://misseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0