Bad Day

This day just sucks and gets worse for every minute. Allt går åt helvete. Håret ser fördjävligt ut, ansiktet med, sminkningen misslyckades jag med, och jeansen gick sönder när jag skulle dra på mig dem. Ska gå till bussen nu, med 20 minuters extra marginal, vill inte missa den också en dag som denna.

Jag som blivit så bra med positiva tankar, were the hell did that go!? Lyssnade på Röhlander idag, var länge sedan sist. Det gick inte så bra... Den skivan kommer få stå på repeat ikväll när jag kommer hem, men först har jag lite att ta itu med. Ska försöka få upp affischer om våran föreläsningskväll, ska bland annat förbi min gamla högstadieskola och sätta upp där, ta hand om hunden, hämta min iPhone, lämna tillbaka filmer, äta lunch kanske? Och kanske börja julhandla? Synd bara att jag inte har några pengar.....



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0