Barnvakt

De här två dagarna har varit heeeeeeeelt underbara! Jag har träffat så sjukt mycket nya människor, skapat kontakter och idéerna bara flödar! Sjukt kreativ har jag varit! Hinner dock inte berätta så mycket nu, ska iväg och sitta barnvakt ett par timmar i stallet, men i eftermiddag lovar jag att berätta allt och lägga upp bilder! Bland annat på underbara Billion Dollar Babies!!!



Tills dess får ni gärna kika in den här bloggen;
http://unggavleborg.blogg.se/

Hon var med hela helgen och knäppte massa kort och skrev om vad som hände! Finns några halvbra bilder på mig där, men om ni tittar på bilder från söndagen så ser ni i alla fall min underbara väst som jag köpte på Second Hand!

See you later!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer
Postat av: Wille

Härligt det låter!



Ha en fortsatt härlig dag!



Kram



//Wille

2010-11-02 @ 11:00:08
URL: http://finest.se/willesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0