Bäst igår

Ska berätta allt så småningom, men måste plugga nu om jag ska bli klar någon gång, men först, bäst igår! Ganska tidigt på kvällen satt vi ett gäng tjejer och pratade om snygga lärare, där alla tyckte våran mentor var snyggast, men jag rynkade på näsan och sa att i så fall är ju idrottsläraren snyggast. Det kommer ut en tjej ur klassrummet och jag ropar på henne och frågar henne vilken lärare hon tycker är snyggast på skolan. Hon funderar ett tag, säger sedan högt och ljudligt idrottslärarens namn, vänder sig om och vem står inte där om... Just det, idrottsläraren. Vi skrattade så jag trodde vi skulle dö! Jag tror inte han hörde allt, men ändå, sjukt kul var det =D

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0