Da Big Secret

Asså jag är helt over the top, crazy, allmänt underlig (mer än vanligt) idag. Fast det vet ni ju redan, för det har jag redan skrivit två inlägg om x)
Nu har mina classmates haft sin lektion, så nu borde de veta. Min mentor ska i alla fall flytta efter jul, vilket innebär att vi kommer få en ny lärare. Spännande! Som ni vet så har ju inte jag och han kommit riktigt överrens alla gånger, men samtidigt så är det ju såklart lite sad....

Nä, nu ska jag göra något vettigt (OR NOT!). Det enda jag har gjort hela tiden i skolan, förutom att prata med min lärare, är att kolla mejlen, blogga, kolla facebook, kolla mejlen, osv... Nä, gjorde faktiskt tyskaläxan samt mejlade mina lärare och sa att jag inte kommer vara här på onsdag. DUKTIGA JAG! :P

Nä usch, man ska inte blogga när man är på det här humöret. Därför slutar jag nu.

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0