Förtydligande!

Jag menade inget illa mot någon i min klass när jag skrev inläggen jag skrev igår. Allt var skrivet med glimten i ögat och jag menar det när jag säger att jag inte tänker hindra 21 pers från att se en skräckfilm när en person inte vill, jag gör inte sånt! Majoriteten vinner liksom, demokrati! Det är mitt eget val att jag inte vill se skräckisar och då får jag skylla mig själv. Dessutom hade jag ganska kul här utanför och dessutom så kom tre tjejer till och gjorde mig sällskap halva filmen så större delen satt jag inte ens själv här ute. Och Frozen blev ju aldrig av heller.

Klassen försökte få mig att komma in och titta på filmen med dem, de försökte mer än väl. Att jag sedan inte gick in får ju jag skylla mig själv, ni kan ju inte göra mer än försöka! Så nej, jag är inte less, arg, sur eller så på någon, och inlägget "Utmobbad" skrevs DEFINITIVT med glimten i ögat för att alla tyckte tvärtemot som jag tyckte. Det gick vi ju liksom och skämtade om jättelänge IRL!

Nej, snälla sluta ta illa vid er. Jag vet att ni inte pratade skit om mig, det var ett SKÄMT!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Hoppas du får en skön fredag!



Ps. Var gärna med i dagens blogg!

2010-11-19 @ 11:04:41
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :D

2010-11-19 @ 11:06:48
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0