Ger Upp

Har försökt arbeta med samhällskunskapen, om hatbrott, men har totalt kört fast och det går åt helvete. Visst var det väl skönt att få sitta hemma idag (och gotta sig i Adam och tisdagen!) men jag skulle verkligen ha behövt hjälp av honom. Fan att han var sjuk alltså! Jaja, får prata med honom på måndag, det är trots allt inlämning nästa vecka! Suck... Hade i alla fall en kompis som ställde upp på en intervju via mejl så lite framåt kom jag i alla fall!


Åh, jag kan titta på den här hur många gånger som helst! Ska åka in och framkalla den om en liten stund! =D

Nä, nu ska jag sätta mig ner med mig själv och försöka motivera mig själv och planera min framtid. Vi hörs senare!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0