Happy Bday!!

Ett år sedan idag!!!! LOVE<3333



Det är också ganska precis ett år sedan jag hörde talas om Adam första gången och även om jag inte blev head over heals för honom förrän på vårkanten så gjorde jag mitt första blogginlägg om honom den 25 november. Efter AMA's som btw sucked i år. Har visserligen inte sett det, men jag menar, what do u think? Dessutom pekar alla artiklar på det också. Det här är bäst;

Well, last year at the American Music Awards, Adam Lambert and his special friend Tommy swapped spit onstage and everyone died. That’s why this year nobody was alive to watch or care about the American Music Awards, which happened last night.

Läs hela artikeln här;
http://www.autostraddle.com/the-american-music-awards-2010-67635/

Nu ska jag käka frukost!!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0