Hyperaktiva mjukisbyxor!

Har tagit mig i skolan och sitter nu här i mjukisbyxor! Jag går aldrig i mjukisbyxor i skolan, och har aldrig gjort, men nu gör jag det, och jag går i en snofsskola! It's crazy! Men men, har liksom BARA idrott idag, orka hålla på och byta om? Så jag slängde på mig träningskläderna och mjukisbyxor över, satte upp håret i en slarvig tofs och hade på lite mascara. INTE FRÄSCH idag med andra ord! Men men...

Sitter i alla fall här nu och försöker jobba ikapp lite. Kommer ju vara borta på onsdag så vill vara klar med allt tills dess samt att jag har ett inlämningsarbete som ska vara klart nästa fredag, och jag har ansträngt mig lite för mycket hittills vilket gör att jag har massor kvar att göra! Bland annat så måste jag förbi RFSL och intervjua dem, och så ska jag försöka få tag i polisen, trodde det skulle vara lätt i få tag i dem! Men icke sa nicke....

Dessutom är jag en aning hyperaktiv! Eller en aning var väl en underdrift om jag ska vara ärlig! Just nu känner jag mig som att jag skulle platsa på ett psykhem! Fingrarna rör sig, benen rör sig, allt är rörigt och nu ska ni vara sjukt glada över att ni inte kan läsa mina tankar! Det bara spolar förbi tankar om skola, jobb, intervjuer, Stockholm, mejl, allt möjligt! Är sjukt nervös, eller nervös, fel ord... Förväntansfull? Över imorgon! Det här är liksom dagen jag väntat på i månader!!!! Iiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!



Nä, nu ska jag nog ta lite lunch. Skäms lite över min ofräscha stil idag... Önskar jag hade varit en sådan som är dösnygg i en papperspåse! Jaja, lunch!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0