Konstigt...

Helt plötsligt så kom det en konstig, nästan olustig känsla i kroppen.. Ett samtal med min lärare och allt blev allmänt underligt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta (nä, så drastiskt var det inte), men det känns underligt.


Vågar inte avslöja något än, eftersom jag nog har klasskompisar som läser detta. Vill då att de hör allt från ursprungskällan och inte från någon underlig blogg. Ni får veta senare, när klassisarna vet också.

Fick även veta att vi inte har idrott idag. Eller jo, men vi har det i klassrummet, teoretiskt. Så jag gick till snofsskolan i mjukiskläder i onödan. Fast jag tror jag ska en sväng förbi gymmet efter skolan, så det inte känns onödigt att jag tog på mig dessa kläder.

Nu MÅSTE jag verkligen sätta fart med skolarbetet. Stenhårt arbete till klockan 14.40, tror ni jag kommer lyckas när jag är på detta humör? Hmm... Kanske ska läsa Röhlanders veckobrev först, så jag blir lite koncentrerad. Hörs sen!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

spännande att få veta var det var..

2010-11-08 @ 12:30:32
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0