Minnen!

Sitter här och pratar med lite klassisar och väntar på att alla andra ska komma. Ska ju sova över i skolan inatt! Tror det kommer bli kul faktiskt, ska bli skoj att lära känna alla lite bättre. Försöker få mina kompisar att vilja göra typ Sanning eller Konsekvens alternativt Jag har aldrig (fast utan alkohol då...) för att lära känna varandra bättre. Älskar sånt! Dock är de inte så på...

Satt i alla fall och tänkte på det och kom att tänka på något som hände mig för ett och ett halvt år sedan typ, eller hände och hände, något jag gjorde i alla fall. Jag småskrattar åt händelsen och när jag ser tillbaka på det så inser jag vilken jävla identitetskris jag hade då! Tur att sånt går över ;) Jaja, var bara tvungen att säga det i alla fall, hehe... Nä fan asså, nu kan jag inte sluta tänka på det! Har knappt tänkt på händelsen sedan det hände, har liksom glömt bort det. Nu kommer jag skratta åt det hela kvällen x)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0