Mot Tallinn!

Japp, nu drar jag! Det ska bli heeeeeeeeelt underbart, samtidigt som jag är lite orolig... Eller orolig är fel ord, eh... Stressad? Nä, jag vet inte. Grejen är att jag ska på möte på söndag direkt när jag kommer hem, och på tisdagen så bär det av mot Stockholm och konserten!!! =D
Och innan jag åker till Stockholm så måste jag;

1. Bestämma vad jag ska ha på mig
2. Inhandla kläderna som jag ska ha på mig
3. Prata med mina lärare och ta ledigt från skolan samt göra lite skolarbete så jag inte hamnar efter
4. Ordna färdigt Adams present
5. Ordna så att Adam får sin present



Jaja, ska försöka koppla bort och istället fokusera på att bara ha det underbart! Men det kommer bli en utmaning, tur att jag har Olof Röhlanders bok med mig! Massor med Mental Styrketräning kommer det bli! Det blir ju inte bättre av att jag går runt och oroar mig, right?

Nä, nu ska jag gå och hämta min cykel som jag lämnade på busshållplatsen igår. Inget bloggande tills på söndag nu då vänner! Och svarar heller inte på mejl eller telefon! Är det akut så ring morsan/farsan/hem så kan de vidarebefodra er till mig! Annars, ha en bra vecka!!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0