Mysdag!

Somnade omkring halv två framför tv:n igår. Vid två kom mamsen och papsen hem och väckte mig, så då gick jag och la mig i min egen säng. Sov som en stock tills pappa väckte mig imorse. Tittade på klockan och upptäckte att klockan var kvart i elva! "Oj, herrejävlar!" blev min kommentar på det, oavsett hur sent jag går och lägger mig så vaknar jag aldrig senare än typ nio! Jaja, det var skönt att få sova i alla fall =)

Har varit ute några timmar med pappa och satt upp massa ljusslingor och sånt ute. Jättemysigt men skitkallt var det! Skönt att komma in igen! Käkade precis lite lunch och nu tänkte jag krypa ner en stund framför tv:n. Farmor o farfar kommer över på middag ikväll, så måste vila lite så jag orkar det!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0