På väggen!

Min iPhone och jag kom inte överrens... Först gick det, sedan la jag in det jag säkerhetskopierat, då gick det inte. Sedan provade jag ett annat sätt, då gick det, men alla kontakter försvann. Efter mycket skrik och lite tårar så kom kontakterna tillbaka i alla fall, men iTunes och Kameran försvann. Imorgon får jag åka in och lämna in den. *SUCK* Så jävla less!

Jaja, tänkte i alla fall visa bilderna från väggen i mitt rum! =D Det här är de fyra viktigaste sakerna som sitter uppsatt på min vägg, de fyra saker som jag kommer rycka med mig om huset skulle brinna upp!


Diplom för årets ombud 2010 som jag fick på stämman i våras. Sitter ovanför sängen vid huvudet!


Mina rosetter från hästtävlingar samt den signerade bilden på Adam jag vann i våras! Sitter också ovanför sängen fast på långsidan...


Och såklart bilden på mig och Adam! Sitter ovanför tv:n, bredvid dörren, men jag ser den från sängen iaf! =D

Nu ska jag torka tårarna och försöka lugna ner mig, och ta en dusch! Syrrans pojkvän och familj kommer över på middag ikväll för att fira hennes 15-års dag!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0