Självförtroendeboost!

Idag på idrotten hände en ganska kul grej, någonting som jag verkligen behövde också. Spelade basket och till att börja med kan jag väl tala om att jag är livrädd för basketbollar. Efter lite övningar så blev det dax för match och som tur var så var vi inte så många, vi spelade fyra mot fyra, men ändå... I alla fall, en tjej i mitt lag spelar basket så så fort jag fick bollen passade jag till henne, eller någon annan i laget. Så hamnade i alla fall hon och jag på varsin sida korgen, ganska långt ifrån stod vi båda två, och jag passar till henne, men hon säger "Nej SKJUT" och passar tillbaka bollen till mig. Jag utbrister i ett "Jag kan inte!!" samtidigt som jag kastar bollen mot korgen och.... DEN GÅR RÄTT I!!! Den rulla inte, studsa inte, ingenting!! Bara rätt i!! Visserligen var det den enda bollen jag satte på hela lektionen, men det gör inget, det var en självförtroendekick som var mer än nödvändig!!



Mycket som händer just nu, men förhoppningsvis så ska det hinna lugna ner sig till jullovet! Dock behöver jag alla moments jag kan få<3

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0