What have I done???

Utnämnde ju en tävling på adamspresent-bloggen, och vinnaren vann med en motivering. WHY DID I DO THAT? Det här är ju assvårt!! Hur ska jag kunna bestämma mig?? Jaja, får suga lite till på karamellen innan jag berättar vem som vann. Kanske hinner få in något mer bidrag då också, än är det inte alldeles för sent, men snabba på!

Ska packa klart nu. Har målat naglar och sett CSI, skönt att få tänka på något annat. Tack vare M&G så kommer jag iaf slippa köa och dessutom hinner jag förbi hotellet och göra mig iordning innan istället för att göra det hemma på morgonen INNAN vi åker till Stockholm!



Nä, får se om det blir något bloggande imorgon från hotellet. Annars hörs vi väl på onsdag! Kommer vara sjukt depp då bara så ni vet, när allt detta är över... Har dock insett att vi är inte bara ett gäng fans, vi är en sekt! Så sjukt galet detta är! Men det ska i alla fall bli kul att träffa alla!

Sluta svamla nu och sov. Godnatt!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0