Dålig stil Åkesson!

Okej, de tog sig in i riksdagen på ett demokratiskt sätt, det köper jag. De ska få sitta där, fine, hur mycket jag än ogillar det så finns det inget man kan göra. Okej, det var säkert ett välplanerat spel igår vid omröstningen av talmannen, varje drag var planerat från alla tre lägen. Fine, vill han komma i folkdräkt så är väl det okej, jag hindrar honom inte.

MEN när han stormar ur kyrkan mitt under pågående gudstjänst, med kungafamiljen och hela riksdagen närvarande, då har det gått för långt! Jävligt dålig stil Åkesson, visst, jag fattar, det kanske var provocerande att lyssna på, men det är fan kristna kyrkans grundprincip; ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA! Då måste man också få predika om det!



Det börjar verkligen kännas som sandlådefasoner. Ska de sitta i riksdagen så måste de kunna bete sig på ett vuxet sätt också! Skärpning Åkesson!

Läs direktrapporteringen på aftonbladet.se eller om SD:s utstormning här;
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/sverigedemokraterna/article7902089.ab

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0