Idol!

Orkade inte skriva igår, så skriver nu istället. Ska snart dra mot den stora staden för att spendera helgen där, übermysigt ska det bli! =D

Men back to business. Idol. Linda är fortfarande min favorit, var lite besviken på henne. Två andra som dock inte synts så mycket men som har växt och blivit riktigt grymma är Minnah och Daniel. De kan man nog vänta mycket skoj ifrån!

Jag blev jätteledsen när Sassa och Linda ställdes emot varandra. Sassa är egentligen ingen stor favorit, men tyckte hon kunde fått stanna lite mest för att få lite "status". Tycker det har varit alldeles för få HBT-Idoler hittills (ända jag kan tänka på i skrivande stund är förra årets Mariette och Eddie), och jag tror hon skulle kunna bli en bra förebild för många. Men, men, så kan det gå!

De jag vill ska åka är istället Geir, Jay, Alice och Linnea. Framför allt dem har jag svårt för, antingen deras musikstil eller också deras röst. Jaja, än har vi bara börjat!



Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0