Promis o bilkörning

Efter att ha suttit framför datorn mer eller mindre hela dagen så känner man sig ganska risig. Dock har jag haft sjukt roligt, är verkligen jättepepp inför det här arbetet! Jag lär mig så otroooligt mycket på vägen, och då har jag bara hållit på i ett par dagar. Jag vill så gärna göra något av allt jag lär mig dock, något mer av ett skolarbete, men vi får väl se vad som händer. Just nu är det ett skolarbete.


Så nu har jag precis gått en promenad och tagit en dusch. Väntar på att pappa ska bli klar i duschen också, sedan ska jag ut och göra vägarna osäkra igen. Blir till och handla och sedan hämta syrran hos killen. Därefter lugn kväll hemma, är fortfarande inte helt frisk så vill försöka bli det först...

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0