Samla Tankarna

Har spenderat förmiddagen till skolarbete, lite småprojekt samt till att läsa slutet på boken "No Tears For Queers". Återigen rekomenderar jag alla som ännu inte läst den boken att göra det, man blir verkligen tankfull efteråt... Har nu precis ätit lunch och ska bege mig ut på en promis för att samla tankarna lite. Mycket som rör sig i huvudet just nu....



Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta härifrån. Just nu känner jag sådär som man kan känna ibland, när man väljer att citera Per Gessle. Man vet inte hur man ska välja orden, vad man ska säga, eller ens riktigt hur man känner. Man vet bara att man känner alldeles för mycket.



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Moa Söderberg

Vad går ni på för skola?

2010-10-24 @ 14:04:15
Postat av: moa

oj , jag råkade skriva på fel blogg , förlåt !

2010-10-24 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0