Vi Lyckades!

Idag var det avslutning på våran casevecka. Det avslutades med redovisning på vad vi gjort, och lite flirt med lärarna för att de skulle sätta in pengarna. Vi valde ett hotell i Uganda, lite riksfyllt då turism inte är något de är kända för direkt, men va fan, lite måste man ju chansa! Och vi lyckades, vi fick pengarna! Yey! Tror inte de kunde motstå detta;


Sista sliden på PowerPointen, alla asgarvade när den kom upp! Helt klart avgörande faktor ;)

Hade tänkt åka till stallet nu och ta hand om pollen för att sedan åka hem och kurera mig, men jag kom på att det är möte i stallet ikväll som jag verkligen behöver gå på, så istället tänker jag åka hem nu en sväng och åka in till stallet vid tre istället för att hinna göra allt klart till mötet klockan sex. Imorgon är jag ju ledig och det enda inplanerade är hästen, så jag får kurera mig en massa då istället!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Emelie

de va nog bilden som gjorde de ;) haha nej då vi va bäst! :D

2010-10-15 @ 15:07:25
URL: http://emeliesimonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0