Effektiv!

I min gymnasieskola har vi schemafria fredagar, vilket innebär att sålänge du inte skolkar eller har dåliga betyg så får du själv välja om du vill gå till skolan på fredagen eller inte. Jag tänkte att jag skulle jobba hemifrån idag, har lite uppgifter till skolan att göra. Well, satt framför tv:n, satt vid datorn... Men tillslut tog jag tag i det och tjopp, på mindre än en timme så är jag klar med allt! Härligt va?

Egentligen så borde jag jobba lite på mitt hemliga projekt just nu, om jag någonsin ska bli klar med det. Men tja, tänkte ta en paus från plugget/jobbet och istället äta lunch för att sedan dra in till stan på en kort sväng på gymmet. Måste verkligen ta tag i träningen nu! Därefter blir det åka hem och fortsätta jobba =)

Får se om jag hinner ut och lappa lite brevlådor med valmaterial också, eller ta en övningskörrunda innan det blir godismys framför tv:n ikväll. Vad är det man ska titta på då? Går det något bra på tv ikväll? Vet faktiskt inte, men i "värsta" fall så får man väl hyra en film - jag älskar att hyra film! Lägger ner way too much money on that.

Nä, nu måste jag sätta fart, annars kommer jag att missa bussen och det vill vi ju inte...

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0