Girls just wanna have fun!

Är på så jävla bra humör just nu. Har de senaste två dagarna varit den där personen som jag vanligtvis avskyr, en sådan där som bara inte kan få mungiperna att gå neråt, som bara ser irriterande positivt på allt! Men nu förstår jag dem, för livet blir så jävla mycket roligare med ett leende på läpparna!



Dessutom innehar jag nu inte bara Löwengrips Egoboost utan också Röhlanders bok + peptalk CD. Har inte hunnit läsa böckerna än, bara bläddrat lite i dem, däremot har jag lyssnat lite på CD:n och I LOVE IT! Ska göra det till en ny tradition att vakna till Olofs röst varje morgon, vet ni hur mycket bättre livet kommer bli? Det borde vara lag på att inneha den CD:n, då kanske man skulle slippa alla sura miner på jobbet/i skolan på måndagarna....

Nej, nu måste jag sätta fart, får gäster om minde än tjugo minuter. Ha det bäst!!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0