Guds hån mot Kvinnorna

Igår fastnade jag återigen i den diskussionen med en kompis. Jag tycker det är roligt, vilket jädra problem som kvinnorna i världen har. Gud har verkligen lurat oss här, när en kille verkar vara för bra för att vara sann, är han också oftast det. Jag menar titta på dem här, vet ni vad alla dem har gemensamt?










Jag hade kunnat fylla på med minst lika många till... Vad har då alla dessa gemensamt, bortsätt från att de alla är sjukt snygga och grymt attraktiva?
That's right - alla föredrar de män.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Lotten Kalenius

Hån mot kvinnorna, jag håller med. Som när jag träffade en pojkvän jag hade på mellanstadiet för ett par år sedan, och han rusade fram till mig med en scarf kring halsen och ropade "Nej men heeeeeeej! Guuuud, så kul att se dig!!", och jag insett att han sett över sin sexualitet på senare år... Hoppas jag inte var den som puttade honom över kanten.

Både jag och min mor beklagar att Federley föredrar män. Stilig och intelligent, är han. Å andra sidan borde det då vara ganska säkert som gift kvinna att dregla över honom när ens man inte har minsta anledning att vara svartsjuk!

2010-09-24 @ 15:36:02
URL: http://lottenkalenius.blogspot.com
Postat av: Wille

Haha, du e så go'!



Tack sötnos!



Kram



//Wille

2010-09-24 @ 22:39:48
URL: http://finest.se/willesvarld
Postat av: Emelie

Väldigt intressant blogg du har :D

2010-09-25 @ 19:24:19
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0