Idol 2010

Ja, nu är vi ju i full gång. Finalisterna är ännu inte klara men eftersom att favoriterna börjar åka ut nu så känns det som att det är dags för det här inlägget nu. Igår var det första direktsända programet för året, och starten var ju... sådär...


De var nervösa och till och med jag tyckte det lät illa emellanåt. Noteras ska då att jag är totalt tondöv. Favoriterna mina gick in redan igår, i form av Linda och Sebastian. Och innan någon säger något så ja, hälften av all kärlek Sebbe får av mig är för att han är sjuuuuuukt snygg och har grymt vackra ögon. Han åkte ur igår och jag tror tyvärr inte att juryn kommer ta vidare honom. En annan som jag tycker mycket om som inte heller gick vidare igår som jag dock tror juryn tycker mer om är Madde, och hon har nog stor chans till ett wild card beroende på hur resten av veckan utspelar sig.

Men Linda, hon har varit min favorit sedan dag 1. Hon sjunger helt underbart, har ett fantastiskt scenspråk, är sjukt snygg och dessutom, sången hon sjöng på audition blev jag helt kär i, jag hoppas verkligen det är något hon planerar att ge ut på en framtida platta.



Hittade tyvärr ingen bra bild på deltagarna, så istället får ni stå ut med juryn. Ska bli spännande att se hur det blir ikväll! =)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: hejhej

sebastian är bara en liten wannabe ...

2010-09-28 @ 10:07:20
Postat av: <3

Sebastian kunde ju inte sjunga alls .. han trodde att hans söthet (som inte fanns där heller) skulle ta han vidare .. glöm det grabben!

2010-09-28 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0