Patetiskt!

Med risk för att låta som en riktigt grinig bitch skriver jag nu detta inlägg. Jag säger detta en gång, aldrig igen, så jag hoppas att ni lyssnar riktigt noga!

Ursäkten "Jag mår dåligt/Jag har mått dåligt" funkar inte, och kommer aldrig att funka på mig! Det finns inte som ursäkt i min värld, för det är bara en patetisk replik där man försöker få medlidande. Det enda undantaget när man faktiskt får säga så är om man har varit så sjuk att man legat på sjukhus eller läkaren sagt till en att man har husarrest, det är ENDA gången som man får säga så, jag upprepar, ENDA gången!



I ALLA andra fall är det bara en patetisk ursäkt, alternativt om det är sant så har man låtit någonting trycka ner en och då är man en svag jävel. Det gäller att hålla huvudet högt i alla lägen och klarar man det inte själv får man ta hjälp av andra. LÅT ALDRIG NÅGOT TRYCKA NER DIG! Och framför allt, använd aldrig ursäkten "Jag har mått dåligt" för att få medlidande, det funkar aldrig!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0