Hemmagym

Idag har jag påbörjat inköpen till mitt framtida hemmagym, haha :p Får ju inte anstränga mig och jag håller på att gå under här hemma! Jag vill träna, träna, träna!!! Så min kompis som jag berättade om tipsade mig om lite lugna, mer "rehab"-övningar att göra med en gymboll och lite andra redskap. Sagt och gjort! Idag traskade jag mig ner till stan och inhandlade en gymboll samt en exetube som jag kan använda till lagom avancerad träning här hemma. Fler saker ska även inhandlas, bland annat var morsan inne på habiliteringscentret för att köpa någon annan spännande sak, men den var slut så det får vänta till nästa vecka istället....



By the way så har jag äntligen fått en tid till barn! Efter lite påtryckningar... Så på måndag ska jag dit, känns bra! Hoppas de säger något vettigt också, för jag är jäkla less på det här eländet. Men det löser väl sig, tillslut! Har även bokat en tågbiljett tur och retur till Stockholm imorgon, ska dit på blixtvisit. Ska på möte med CUF och ett besök i Stockholm tackar jag aldrig nej till, oavsett hur kort den är! Imorgon blir det ca. 2½ timme, det vill säga jag sitter längre tid på tåget än vad jag är i Stockholm, men det skiter jag fullständigt i! Mötet ska bli spännande också, och jag är verkligen jätteglad att jag får vara med! Handlar om CUF's logga och hemsida. Spännande!



Nä, nu ska jag sätta på lite lugn musik, köra lite avslappning/träning/stretching på mina nyinköpta grejor, därefter blir det mat innan EMD!!! :D Längtar som fan! Ha det gött, vänner!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0