Natasha!

Så, Mrs. Bedingfield var alltså på tv och radio imorse, och självklart satt jag bänkad! Jättegullig tjej och jag hoppas verkligen hon kommer till Sverige i höst så man får se henne live!



Har även varit på sjukhuset idag. Kan väl knappast påstå att det gick bra... Läkaren gjorde samma undersökning som min vanliga doktor redan gjort två gånger, hittade ingenting och sa att han också tippade på stress. När ska de börja ta en på allvar egentligen?! Dock skickade han mig tillslut vidare till Öron (det är ju där balansen sitter) så hoppas på att få en tid där i slutet av denna vecka.

Nu blir det skola, vete fan hur länge jag orkar, men en stund i alla fall. Även om jag är sjuk och det inte är stress så kommer jag snart bli jävligt deppad och stressad på grund av att ingen tror mig i alla fall. Snacka om att det börjar bli me against the world! Nä, det är bara bita ihop och köra på. Hörs senare!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0