Royal Wedding!

Jag som är tokroyalist var självklart jätteledsen över att jag skulle missa bröllopet på grund av skola, men har fått se lite i alla fall. Vi satt de första tio minutrarna av matten och tittade på när Kate gick in i kyrkan, missade tyvärr "I do" men sitter nu och tittar på kortegen och det. Åh, vad underbart! Jag vill också gå på bröllop och inte minst få ha ett eget! Det har alltid varit en stor dröm att få gifta mig :)



Synd att Will är... Inte så snygg för Kate är ju hur vacker som helst! En sån vacker fru vill jag med ha one day! Och klänningen, WOW!!! Hur underbar som helst! Vem vill inte gifta sig i en Alexander McQueen liksom?



Nu ska jag skriva klart mitt CV och skicka det till en förhoppningsvis framtida arbetsgivare, därefter så ska jag åka hem, blogga på ämnet alkohol, lyssna på Radio1 som råkar ha samma ämne idag klockan tre, äta mellanmål och plugga. Och titta på bröllop såklart!! Hörs senare :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0