Grattis Julia!

Så himla glad och stolt just nu! Min kompis Julia är nämligen hetast, I HELA VÄRLDEN!!! Hon har precis vunnit ett modellkontrakt värt 150 000 dollar med Elite. Så jävla coolt! Är så glad att jag nästan grinar, så jävla kul!! Jätteglad för hennes skull! Så jävla awesome att jag inte vet vad jag ska säga :') BRA JOBBAT JULIA!!

Läs mer här;
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/kanal5play/pressrelease/view/julia-aer-hetast-i-vaerlden-712673
http://kenzas.se/2011/12/06/and-the-winner-of-elite-model-look-2011-world-final-is/

Nu är jag i alla fall färdigpluggad för kvällen och ska krypa upp i soffan med en kopp te och nyinköpta novembernumret av amerikanska Vouge. Sedan ska jag sova tiiiidigt för imorgon blir det en låååång och fullspäckad dag som börjar klockan åtta hos bilskolan och slutar någon gång mitt i natten på en julgala i Sandviken. Däremellan ska det hinnas med skola, läkarbesök och dusch med mera. Kul men stressigt!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0