I Hope You Dance

Vänner är som stjärnor. De syns inte alltid men de finns alltid där.

Ibland vill man göra så mycket, men kan inte göra någonting. Trots det så finns ens hjärta hos denna personen, man önskar den all lycka på sin väg och det enda man vill är att personen ska lyckas i sitt liv. Efter alla tårar, knivar i hjärtat och bråk så är fortfarande allt man önskar att det var som det en gång var.
Det gör ont att älska. Det gör ont när allt man vill är att en person ska må bra, men man kan inte få personen att förstå det. För sanningen är att även om stjärnorna alltid finns där, så ser man dem inte om man inte tittar. Trots allt det här så hoppas jag den här personen all lycka i sitt liv, för det är allt jag kan göra just nu...
Den här dagen har för övrigt varit allmänt konstig, på många sätt. Tack och lov slutade den på ett superbra sätt med terminens sista lektion då jag red favorithästen. Sekunden jag satt upp på hans rygg rann världens alla problem av mig som vatten på en gås och det var bara vi. Det var underbart! Jag älskar verkligen den hästen och jag önskar att jag fick chansen att rida honom lite oftare.
Livet kan vara tufft ibland, men det gäller bara att fortsätta gå, fortsätta kämpa, fortsätta kämpa. Som en god vän alltid säger; När det är lite tugnt får man helt enkelt anstränga sig lite till


Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0