Mysig Dag!

Åkte in till stallet för att kolla på årets julshow med mamma. Supermysigt! Kändes kul att bara vara där som besökare också, första året som jag inte är en del av showen. Och återigen fascineras jag av hur underbart snälla hästar vi har! De ställer så snällt upp på allt tok vi hittar på, hehe :)
Köpte med oss pizza hem som åts till middag, sedan kröp jag ner i ett varmt bad. Sköööönt efter närmare två timmar i ett iskallt ridhus!! Nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte titta på ett avsnitt av The Good Wife och sedan sätta på Glee och somna till det. Bra söndag!! 

Hoppas även ni har haft en bra helg och att ni är peppade och redo för en ny vecka med nya äventyr! =)
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0