Teoriprov, tandläkare och teater

Vad jag satt och väntade på tidigare var att göra körkortsteorin, och jag klarade den!! Känns jävligt skönt, nu måste jag sätta uppkörningen bara... När jag var klar gick jag tillbaka till skolan och käkade lunch, har nu pluggat lite och snart ska jag ta mig till tandläkaren för att laga en tand jag bet sönder på pastan som vi fick till lunch igår (lagom glad...). När jag är klar där blir det hem för att ringa lite samtal och göra lite ärenden, och förhoppningsvis sova och äta lite, innan jag ska tillbaka till stan för att se Othello med min klass. Kul, men fel dag! Alldeles för trött för sånt idag....



Julgalan igår var vekligen helt underbar. Så jävla värt pengarna! Massor med bra artister var det där, bland andra Danny, Linda Bengtzing, Brolle och Charlotte Perelli. Och Arvingarna!! Fattar ni - ARVINGARNA stod typ en HALVMETER IFRÅN MIG!!!! Vet ni hur stort det är?!?! Jag har varit kär i Casper sedan typ jämt, och deras musik - WOW! Och nu stod de där, med göteborskan och hela köret - LIVS LEVANDE!!! - framför mig!! Det är COOLT!!!



Har knäppt massor med kort och även filmat en del, så tänkte lägga upp det bästa senare. Om jag hinner gör jag det i eftermiddag, annars gör jag det i helgen! Men jävligt roligt var det i alla fall!!

Nu bär det av mot tandläkaren. Hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0