Borde Plugga Men Gör Det Inte

Behöver jag säga mer? Gosh, this is sooooo booring!!! Är i alla fall klar med Engelskan och Svenskan vilket känns bra, ligger sjukt mycket efter i matten och tyskan dock. Tyskaprov nästa vecka *suck*. Och bloggande blir det inte speciellt mycket eller speciellt intressant heller. Jaja, ni får överleva ändå, roa er med mina bloggtips istället :)

Ikväll ska jag åka kvällsskidåkning i Kungsberget med farsan. Skoj! Igår var jag på Ki Box med skolan, sjukt kul men jävligt jobbigt! Blev av med lite ilska i alla fall, haha! Totally my thing! Träningsvärk har jag också, så in i ******.....

Vi hörs när vi hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0