Not Really My Day

Den här dagen känns bara allmänt tung, tråkig och fruktansvärd. Allt går åt helvetet samtidigt som inget går åt helvetet. Inte min dag helt enkelt, let's leave it there. På svenskan satt jag istället för att plugga på vårat grupparbete, och kikade på youtube-videosar och twittrade. Kul. Sedan hade vi kontaktlärartid, han slänga i mig lite lunch och gnälla på hur kasst livet är innan matten som gick hyfsat.

Älskar att titta på intervjuer på youtube och bli kär i massa olika kändisar. Naturligtvis kan jag ju titta på intervjuer med Adam Lambert over and over, men även Lady Gaga, Pink och liknande söks på. Senaste tiden har jag ju dock haft Glee-feber och Chris Colfer ääääääääälskar jag ju, så intervjuer med honom kan jag ju titta på hur många gånger som helst också!



Jag är ju totally in love with Kurt och Chris är på många sätt Kurt. Det är liksom helt underbart när man älskar en karaktär och inser sedan att man älskar skådespelaren precis lika mycket! Händer inte allt för ofta... (Jennifer Aniston är dock ett annat exempel på en skådespelare som jag älskar lika mycket som hennes karaktär!) På senare dagar har jag ju blivit head over heals för Blaine i Glee också. Så idag på svenskan kollade jag helt enkelt upp skådespelaren (Darren Criss) och insåg att även han var precis lika lovely som sin karaktär! Så otroligt sprallig, glad och allmänt mysig och trevlig!



Jag hoppas att jag en dag får chansen att möta båda dessa herrar, a big dream! De verkar helt underbara! Och btw, kika in klippet här nedanför, EPIC!!



Nu ska jag försöka ta mig hemåt och göra typ ingenting...

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0