Alot Going On

Det är så sjukt mycket som händer för tillfället, därav så få uppdateringar. Just nu försöker jag mest hålla mig på banan och go with the flow, förhoppningsvis lugnar det ner sig snart. Nya klassen älskar jag i alla fall, och även om det ännu bara gått två dagar så tror jag definitivt att jag kommer trivas! Liksom med alla lärare och lektioner (tyskan är undantag, där får jag det nog ganska kämpigt, men det löser vi). Min samhälls/historialärare/mentor var stolt över mig när jag fick MVG++ på läxan han gav mig igår. Fem klasskompisars namn som jag inte redan kunde. Om jag klarade det? Jag kunde ALLA klasskompisars namn! Efter EN dag! *Stolt*



Livet går verkligen åt rätt håll just nu och jag känner mig glad och positiv! Efter en down-period i mitt liv så känner jag mig nu starkare än någonsin, tack vare goda vänner från världens alla hörn samt Olof Röhlanders röst som hela tiden höll modet uppe! 2011 är MITT år, I just know it!!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0