Boktips!

Beställde böcker häromdan från CDON.com och idag dök de upp! De ligger här bredvid mig och bara väntar på att bli lästa, har lite svårt att veta vilken jag ska börja med... Först ska jag läsa ut Jessica Anderssons självbiografi När Kalla Nätter Plågar Mig Med Minnen Av Hur Det Var.



Riktigt bra faktiskt! Lättläst också, passar alla! Böckerna jag har köpt är Andreas Carlssons Dandy och Live to Win - Låtarna Som Skrev Mitt Liv.





Önskade mig båda dessa böcker i julklapp som mamma tänkte köpa men på grund av ett litet missförstånd så blev det inte så.. Har viljat läsa båda länge, Dandy har jag varit och klämt och känt på hela hösten men tänkte vänta på tomten. Längtar tills jag ska få sticka näsan i den!

Även denna bok kom i paketet, En Flick Fotografs Bekännelser av Bingo Rimér.



Har hört mycket gott om den så jag hoppas den är lika bra som folk säger! Är ni lässugna så finns det en till bok som jag bara MÅSTE tipsa om också, en som jag satt klistrad i från pärm till pärm i somras, nämligen Magdalena Graafs självbiografi Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Läskig men en av de bästa böcker jag någonsin läst!



Och ja, jag är svag för biografier.... Nu väntar sängen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0