Extra-/Sommarjobb Sökes!

Okej, jag är i STORT behov av lite cash! Sitter du där och behöver anställa? Känner du någon som behöver anställa? Nämen kika hit då! Jag söker ett extrajobb i Gävle där jag kan jobba efter skoltid samt ett sommarjobb, wherever in the world!

Vad kan jag erbjuda? Jag är otroligt lättlärd och ambitiös! Otroligt serviceinriktad och har erfarenhet från butiksarbete, restaurang, stall, samt en del lättare ekonomi. Är van vid djur, har hållt på med hästar i många år. Talar svenska och engelska flytande samt lite tyska.

Nackdelen är att jag är 17 år, fyller inte år förrän i november vilket jag har upptäckt kan skapa problem.

Har ni ett jobb som kan passa mig? Tveka inte höra av er! Allt är av intresse!!! Mejla till [email protected]

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: sanna suomela

Hej

Perfekt jobb för en studerande är att vara säljkonsulent för Oriflame.

Man bestämmer själv hur mycket man vill jobba och även tjäna.

20% av försäljningen tjänar man direkt, men klarar ganska lätt nivån 30%

Kontakta mig om du vill ha mer information.



// Sanna Suomela Distriktschef Oriflame =)



2012-01-05 @ 19:06:25
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0