First Day Of School

Första dan på nya skolan idag och det kändes riktigt bra! Såklart kommer det ta tid att lära känna alla och komma in i rutinerna, men jag tror jag kommer trivas riktigt bra och jag är glad att jag tog detta steget. Det är definitivt ett steg i rätt riktning!



Dessutom kommer det en tjej från Australien på fredag som kommer bo här i Sverige i tio månader och gå i våran klass, precis som jag gjorde när jag åkte till USA! Och det känns sjukt kul faktiskt, jag vet ju hur det känns för henne och hur hon har det! Ska bli sjukt spännande att lära känna henne :)



Det har varit en intensiv dag så nu tänkte jag pallra mig i säng innan jag gör som mannen ovan. Kommer ramla ihop snart och då har veckan och terminen bara börjat! Men, men, med lite rutiner så blir det nog snart bra igen :)



"If you only knew what the future holds, After a hurricane comes a rainbow"
~Firework by Katy Perry



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0