Live to Win!

Jepp, det var boken jag högg in på idag efter att ha läst ut Jessica Anderssons självbiografi. Jag har ännu bara hunnit läsa ett par kapitel men jag älskade den från första ord! Redan i förorden inser jag hur många likheter det finns mellan Andreas och mig och när han sedan i kapitel 1 kallar sig själv för tjuren Ferdinand brast jag ut i asgarv, är han säker på att boken inte handlar om mig!?



Nej jag är helt kär i boken och väntar spänt på fortsättningen. Det är en positiv och mentalt motiverande bok, och trots det en självbiografi! Det är en bok som sticker ut, precis som Mr. Carlsson själv gör i det annars så "Lagom" och Jantelags-styrda Sverige. Andreas är en man som jag älskar mer och mer för var dag och jag hoppas att jag en dag får chansen att möta honom, en dag snart!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0