Patrik 1,5

Det alla snackar om på FaceBook just nu är om filmen som just gick på tv. Patrik 1,5 - antagligen den bästa filmen som någonsin gjorts!



Jag såg filmen första gången när den gick på bio sensommaren/hösten 2008. Älskade den redan då, men sedan har jag inte sett den sedan dess, av någon anledning! Ikväll gick den på SVT1 och naturligtvis tittade jag och spelade även in den. Denna gången berörde filmen mig ännu mer än den gjort förra gången!



Filmen berörde mig verkligen, i hjärtat, från början till slut. Delar fick mitt hjärta att blöda och skrika av sorg och ilska, andra delar kramade mitt hjärta mjukt och ömt, fick det att svämma över av kärlek och välbehag. Har ni inte sett filmen så se den! Jag lovar, ni kommer inte ångra er!!!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0