Good days!

I förrgår kväll var jag hos en kompis och hade grillkväll. Asmysigt! Igår cyklade jag in till stan och gjorde lite ärenden, hämtade min dator på skolan, lämnade tillbaka filmer samt åkte en sväng till biblioteket. Sa ju tidigare att jag inte läst så många av Camilla Läckbergs böcker, well... Det visade sig att jag inte läst en enda... ILLA! *skäms*. Jag har dock sett några av filmatiseringarna, men det räknas liksom inte riktigt.. Och eftersom lagom inte finns i min värld så lånade jag alla samtidigt igår. Eller så här, har sprungit runt i månader och letat Läckberg på biblan, men inte hittat vilket jag tyckt varit konstigt, tills jag igår insåg att de har en deckare-avdelning där hon såklart finns. Tyvärr var två av böckerna utlånade, men lånade fem av dem iaf :)
Efter det cyklade jag till pappas jobb där jag väntade på att han skulle sluta, sedan åkte vi till golfbanan och slog lite. Gick asbra! :D Sedan hem, dusch, middag, tv, osv...
Imorse (förmiddags...) vaknade jag vid strax efter elva av att syrran kom med frukost på sängen. Mys! Sedan låg vi där och myste till halv ett när vi klev upp. Och nu sitter jag här! Tänkte börja med Isprinsessan nu :) Bokrecension kommer självklart senare! :D
Så ja, det här sommarlovet verkar bli ganska bra trots allt!!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0