Johannes 6:35

Jesus svarade: »Jag är livets bröd. Den som kommer till mig, han skall aldrig hungra, och den som tror på mig, han skall aldrig törsta.

När vi konfirmerades så hade prästerna klistrat in en vers som de tyckte passade in på oss, var och en hade fått en varsin vers. Kom och tänka på det här om dan så gick och letade upp min bibel för att kolla upp vilken vers de hade valt till mig. Johannes 6:35 var det, och citatet ser ni ovan. Så fint, och det passar så bra! Så rätt de hade, min präst och mina ledare :)

Idag har varit en jobbig dag, vaknade med ögat rött, svullet och ont som fan. En tur till HC som.... Okej, vi lämnar det, men har i alla fall fortfarane ont och ska till ögon på sjukhuset imorn. Igen. Har hamnat i sjukvårdens våld. Igen. Japp......

Jaja, vi hörs, ses, nånting. Om jag är pigg och positiv? Jodå, väldigt ;)



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0